پکینگ پال رینگ در کجا استفاده می گردد ؟؟

   کاربرد پکینگ پال رینگ ؟؟

از پکینگ پال رینگ می توان برای عملیات انتقال جرم استفاده کرد که اغلب شامل دفع کردن ، شستشوی گاز ، هوادهی و هوا زدایی ، فیلتراسیون بیولوژیکی ، گاززدایی و فیلتراسیون مکانیکی است . پالرینگ با کاربردهای متنوع خود ، با وجود تعداد شکاف ها و شیار ها زیاد ، برخورد فاز مایع و فاز گاز را افزایش می دهد .
طراحی حلقه Pall در مقایسه با حلقه های استوانه ای استاندارد مانند حلقه های Raschig باعث افت فشار کمتر و ظرفیت بیشتر می شود. شیار هایی که به سمت داخل خم می شوند و دیواره سیلندر باز آن تمام عملکرد بهتر آن را مشخص می کند .
پال رینگ استوانه ای پلاستیکی
پال رینگ پلاستیکی
 
رنگ پال رینگ مورد استفاده چه رنگی می باشد ؟؟

 

عمدتا پکینگ پال رینگ مورد استفاده در دو رنگ سفید و رنگ مشکی تولید می گردد .  لذا در برخی موارد مخصوصا برج ها خنک کننده به علت وجود املاح و رسوبات موجود در آب ، هنگام تشکیل رسوب بر روی پکینگ های با رنگ مشکی بهتر دیده می شود و پکینگ های با رنگ مشکی هنگامی که رسوب بگیرند مشخص شده و نسبت به رسوب زدایی و شستشوی پکینگ ها می توان زودتر و بهنر اقدام نمود و راندمان برج را حفظ کرد .
در پکینگ های فلزی و استیل پکینگ پال رینگ رنگ طبیعی خود را دارد و همان رنگ فلز مورد نظر خود را نمایان می کند .
پال رینگ ضد رسوب
پال رینگ جدید ضد رسوب

چرا پال رینگ را از ما خریداری می کنید ؟؟

تامین کنندگان مختلفی ممکن است در بازار برای توزیع پکینگ پال رینگ در دسترس باشند . لذا ما با ارائه بهترین عملکرد پکینگ های پال رینگ در طول مدت سالهای گذشته و همچنین ما مواد اولیه تخصصی را برای تولید پکینگ بنابر کاربرد آن استفاده می کنیم . همچنین  تیراژ و ظرفیت بالای تولید را داریم و مهندسان و کادر مجرب ما در ساخت آنچه که هر مصرف کننده از ما انتظار دارد کوتاهی نمی کنند .

 

نتیجه :

برای پیشرفت و بهبود کاربرد ها ، پکینگ های پال رینگ عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهند . تامین کنندگان مختلفی ممکن است در بازار وجود داشته باشد که طیف گسترده ای از پکینگ های پال رینگ را از مواد مورد استفاده ، گرفته تا تفاوت در اندازه ، نیاز به انتخاب اینکه کدام یک برای استفاده طولانی مدت به طور کارآمد تولید می شود ، حیاتی است. قبل از خرید و هر گونه سفارش باید تحقیق و مقایسه بین محصول انجام شود . این به منظور انتخاب بهترین محصول مورد نیاز بر اساس هدف مورد نظر است. مهمتر از همه ، دوام و عملکرد همان چیزی است که هر مصرف کننده باید همیشه در نظر داشته باشد .

 

مهندس رضایی :
تولید کننده ، طراحی و مشاوره در زمینه انواع پکینگ و پرکن پلاستیکی ؛ استیل و سرامیکی
09370648945
09035953362

 

تماس با ما



تولید کننده انواع پکینگ های پلاستیکی ، استیل و سرامیکی از سایت تخصصی پکینگ ایران www.packingiran.ir www.packingrezaei.ir مهندس رضایی 09035953362 - 09370648945